EMPREMTES

La poesia vol ser, bàsicament, intuïtiva. JOSEP MIR

dilluns, 21 de novembre del 2016

P.D.

(Amor i Psique. Original grec s. II  aC. Detall. Imatge pròpia)
P.D.

Suara el que intente és tornar-te a pensar a un petit paradís modelat entre rius de tinta, inventar-te de nou disposada a l'amor de jocs fervents i de randes perfumades, no guanyar ni que em guanye jamai la nostàlgia, encara que enyore el petit instant en què temorosos els meus llavis em fugiren del rostre i ensopegaren amb els teus. Em vaig sentir de nou un adolescent pregant amor; maternal t'apiadares de mi i també de tu, m'abraçares i resguardares de les inclemències del món, sota la teua sina, els meus pensaments.

Manel Alonso i Català
Amb els plànols del record
Ed. Germania, 1994
Més sobre l'autor, ací i ací

0 han deixat la seua empremta:

Publica un comentari a l'entrada