EMPREMTES

La poesia vol ser, bàsicament, intuïtiva. JOSEP MIR

dissabte, 29 de desembre del 2012

INNOCENTADA

La notícia de l'escrit anterior és, evidentment, una innocentada como així ho van fer notar algunes lectores als comentaris.
No haguera estat malament que fóra veritat, però quan hi ha altres coses tan necessàries en què pensar com menjar i sobreviure ja se sap.
Es veia clarament que era una innocentada: el nom del poeta filantrop ja ho deia: Indalecio Norberto Centeno-Tarancón vila. Hi ha algú amb aquest nom? Potser sí, però quina faena!
He d'agarair a José Luis Royo, peridodista esportiu de La Verdad de Albacete, que em prestara la seua imatge per a il·lustrar la notícia, sense saber-ho ell.

4 han deixat la seua empremta:

M. Roser ha dit...

La veritat és que amb el nom no m'hi vaig fixar, però no ho trobava gaire normal...I aleshores em vaig veure que ja érem el 28, però gràcies pel sentit de l'humor de mantenir les tradicions...

Glo.Bos.blog ha dit...

Llàstima! una bona noticia que hi ha als diaris i ara resulta que és una innocentada...

Violant d'Atarca ha dit...

Ha,ha,ha... A mi les innocentades m'agraden molt, bé, sempre que no impliquin riscos per a la salut tan psíquica com física...
En aquest cas, tot i pensar que era una broma, vaig entrar per internet al diari esmentat per si un cas... La veritat és que de vegades, tot i comprendre que alguna cosa és irreal, si aquesta m'hagués agradat que fos certa, igualment em desil·lusiona confirmar la seva irrealitat; això deu ser així perquè a mi -i suposo que a molta altra gent també- ens cal una mica de màgia per anar fent camí...
Molt ingeniós això del nom, Jesús, la veritat és que dones un toc didàctic i intel·ligent a les teves innocentades... Gràcies!

Calpurni ha dit...

Sentit de l'humor és el que falta, M. Roser.
Algún dia serà veritat, Glo.Bos.blog.
Farem camí, Violant, ho faren a poc a poc.
Salut i poesia!

Publica un comentari a l'entrada