EMPREMTES

La poesia vol ser, bàsicament, intuïtiva. JOSEP MIR

dilluns, 11 d’abril del 2011

PUNT DE LLIBRE (VI)

El cau de Calpurni us ofereix un nou punt de llibre amb un minipoema de la poetessa Laia Noguera. Aquest està inclòs al llibre Parets editat per Edicions 96.


5 han deixat la seua empremta:

M. Roser ha dit...

gràcies pel punt de llibre, es molt addient per aquestes dates. Bonic el poema que fa joc amb el fons...Però les parets no ens han d'impedir seguir, sempre es poden tirar a terra.
Petons,
Roser

Neus ha dit...

Moltes gracies pel punt, m'agrada i també el que diu M. Roser. El poema m'agrada, el compartiré amb els meus companys, és un bon moment.
Espere que vingues a la fira del llibre, als jardins de Vivers, el dissabte de 5 a 7 de la vesprada a les casetes 2,3 i 4. Potser t'emportes una bona sorpresa i ja no et dic més.
B7s! :D

Calpurni ha dit...

M. Roser, les parets estan per a ser afonades.
Neus, potser estiga a la fira i un poc després a la manifestació.
Gràcies pels comentaris.
Salut.

Neus ha dit...

No et vaig vore, m'hagués encantat. Venia amb mi una companya teua de la facultat

Calpurni ha dit...

Ho sent, Neus, ni fira del llibre ni manifestació; problemes familiars, afotunadament no greus, m'ho impediren.
Una altra vegada serà.

Publica un comentari a l'entrada